מידע און ליין

הלוואה לוקחים רק ממקום בטוח ומורשה

09-5689931

24/7 Customer Support

Mon - Fri: 9:00 - 17:30

Online store always open

שירותי ייעוץ לעסקים

אם יש לכם עסק ואתם רוצים למצות את הפוטנציאל הגלום בו, לאפשר לו לצמוח לגבהים חדשים ולהרחיב את פוטנציאל ההצלחה שלכם ושל העסק עצמו, אתם רוצים להיעזר במגוון שירותי ייעוץ לעסקים המוצעים לכם על ידי מימון לעסקים א.

שחר, ומיועדים לבנות עבורכם מסלול ברור ומובנה להצלחה, נתיב צמיחה עליו תוכלו להעלות את העסק ולהוביל אותו על פי תכנית סדורה ובעלת היגיון פנימי מובנה.

מגוון רחב של שירותים לעסקים

חברת א. שחר היא חברה המציעה מגוון רחב של שירותים לעסקים לרבות שירותי אשראי והלוואות, שירותי ייעוץ עסקי ועוד, פעילות המבוססת על צוות מקצוענים המתמחים בתחום של ייעוץ עסקי, ומספקים שירותי ייעוץ במגוון תחומים לרבות ייעוץ ארגוני, ייעוץ אסטרטגי, ייעוץ עסקי, ייעוץ תפעולי, ייעוץ טכנולוגי ועוד מגוון רחב של תחומים המכסים את כל שרשרת הערך של פעילות העסק.

בחברת א. שחר אנו נבצע ניתוח מעמיק של העסק, נזהה את האתגרים המרכזיים העומדים בפניו, נאפיין את הזירה התחרותית שבתוכה הוא פועל, ונגדיר בדיוק את הסביבה העסקית וערוצי הצמיחה העומדים בפני העסק.

בהתאם לכך, נבצע מחקר מעמיק על פי הנדרש, נאסוף נתונים ומידע, נבנה מודלים כלכליים ועסקיים, נבחן חלופות אפשריות ותרחישים שונים, ונתכנס לקראת המלצה אחת סופית שתתווה את מסלול ההצלחה של העסק.

כמו כן, אנו נישאר כל הזמן בסביבה על מנת ללוות אתכם, לסייע לכם להתגבר על המכשולים, לקבל את המימון הנדרש ליישום המהלכים שיוגדרו, ולוודא שאתם פועלים בצורה שקולה ומחושבת מתוך שיקולים רציונליים, ולא על בסיס רגשות שבהחלט עשויים להציף אתכם לאורך התהליך, אך אינם מן העניין ואינם תורמים כהוא זה להצלחת העסק.

חברה מקצועית ומנוסה

חברת א. שחר היא חברה מקצועית ומנוסה המציעה את שירותיה למגוון רחב של בתי עסק קטנים, בינוניים וגדולים, מסייעת בגיבוש מתווה עסקי מיטבי לכל עסק, בגיוס מימון ליישום מהלכים אסטרטגיים ומהלכים עסקיים אחרים הדורשים השקעה, ובליווי הלקוח לכל אורך הדרך על מנת להעניק לו את התמיכה הנדרשת, ולוודא שהכל מתנהל על פי התכנית שנבנתה, עם מטרה ברורה לכבוש את היעד שהוגדר, יעד של צמיחה, יעד של הצלחה.